SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva

Studio Designature opracowało identyfikację wizualną marki Viva - sieci dyskontów spożywczych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Sieć dyskontów spożywczych Viva otwiera w Zjednoczonych Emiratach Arabskich Landmark Group, organizacja handlu detalicznego i hotelarstwa na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Indiach.

W ramach zlecenia pozyskanego w międzynarodowym przetargu, studio Designature zaprojektowało logotyp oraz kompleksową identyfikację wizualną marki Viva.

Przy tworzeniu tożsamości wizualnej nowej marki chodziło o zachowanie równowagi pomiędzy wzorcami wizualnymi obowiązującymi w europejskich sieciach dyskontowych a specyfiką tygla kulturowego, jakim jest Dubaj, gdzie Viva rozpoczynała swoją działalność.

Firma nie podaje, na jak długo zawarła umowę z Landmark Group.

Dołącz do dyskusji: Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl