Duże spadki na rynku miesięczników dla mężczyzn
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wkwietniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w kwietniu b.r.wyniosła 61 852 egz. i była o 17 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health" (Motor-PressePolska), który sprzedał się w ilości 60 501 egz. (spadek o14 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do kwietnia 2008 r. wzrosła o 4 proc. iwyniosła 50 910 egz.
kwiecień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
CKM | 61 852 | 74 241 |
Men's Health | 60 501 | 70 315 |
Logo | 57 704 | 77 783 |
Playboy | 50 910 | 48 693 |
2009 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 61 852 | 64 039 |
Men's Health | 60 501 | 58 571 |
Logo | 57 704 | 63 158 |
Playboy | 50 910 | 52 017 |
W kwietniu b.r. będący liderem sprzedaży wśródmiesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się wnakładzie wynoszącym 37 817 egz., tracąc 35 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.
kwiecień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 37 817 | 57 946 |
Businessman.pl | 21 282 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca największy spadek sprzedażyodnotował "Forbes".
2009 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 37 817 | 50 110 |
Businessman.pl | 21 282 | 22 235 |
Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników dla mężczyzn