„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Mam Ogród”, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w I półroczu 2016 roku wyniosła 102 263 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,31 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 85 663 egz., po wzroście o 3,15 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,25 proc. do 72 886 egz.
Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu br. na poziomie 41 135 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 27,21 proc. Miesięcznik ten w I półroczu ub.r. był czwarty.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 164 910 | 102 271 | 102 263 | 171 725 | 104 679 | 104 679 | -2,31% |
Mam Ogród | 141 035 | 85 663 | 85 663 | 147 312 | 83 050 | 83 050 | 3,15% |
Przepis na Ogród | 126 866 | 72 886 | 72 886 | 151 965 | 84 996 | 84 996 | -14,25% |
Mój Ogródek | 87 860 | 42 654 | 42 638 | 111 462 | 44 718 | 44 718 | -4,65% |
Mój Piękny Ogród | 76 417 | 41 135 | 41 135 | 97 017 | 56 513 | 56 513 | -27,21% |
Magnolia | 69 667 | 30 706 | 29 206 | 69 697 | 35 601 | 35 599 | -17,96% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 665 | 2 582 | 8 000 | 2 963 | 2 876 | -10,22% |
W czerwcu 2016 roku liderem też był „Działkowiec”. Jego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 7,05 proc. do 98 901 egz.
Wiceliderem był „Przepis na Ogród” (78 405 egz.; w dół o 16,95 proc.), a podium uzupełnia „Mam Ogród” (72 664 egz.; - 14,30 proc.).
W tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej też stracił „Mój Piękny Ogród” - było to 28,21 proc. do 33 063 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 169 190 | 98 901 | 98 901 | 168 650 | 106 403 | 106 403 | -7,05% |
Przepis na Ogród | 134 000 | 78 405 | 78 405 | 145 000 | 94 412 | 94 412 | -16,95% |
Mam Ogród | 145 000 | 72 664 | 72 664 | 147 500 | 84 787 | 84 787 | -14,30% |
Mój Ogródek | 90 300 | 43 490 | 43 443 | 101 950 | 45 552 | 45 552 | -4,63% |
Mój Piękny Ogród | 60 000 | 33 063 | 33 063 | 90 000 | 46 057 | 46 057 | -28,21% |
Magnolia | 61 000 | 35 724 | 26 724 | 70 000 | 36 487 | 36 485 | -26,75% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 657 | 2 576 | 8 000 | 2 961 | 2 872 | -10,31% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”