„Działkowiec” na czele sprzedaży. Tylko „Mój Ogródek” na plusie (dane miesięczników o ogrodnictwie)
W lutym br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Przepis na Ogród”. Zyskał tylko „Mój Ogródek”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lutym 2016 roku wyniosła 100 817 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,23 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 57 848 egz., po spadku o 24,89 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 23,69 proc. do 56 898 egz.
Piąty był „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 39 946 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 2,02 proc.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 155 500 | 100 817 | 100 817 | 172 250 | 103 113 | 103 113 | -2,23% |
Przepis na Ogród | 106 195 | 57 848 | 57 848 | 135 000 | 77 018 | 77 018 | -24,89% |
Mam Ogród | 101 800 | 56 898 | 56 898 | 146 000 | 74 566 | 74 566 | -23,69% |
Mój Piękny Ogród | 68 500 | 40 019 | 40 019 | 85 000 | 53 057 | 53 057 | -24,57% |
Mój Ogródek | 81 150 | 39 946 | 39 946 | 113 250 | 39 155 | 39 155 | 2,02% |
Magnolia | 54 000 | 24 325 | 24 325 | 54 500 | 29 206 | 29 204 | -16,71% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 645 | 2 571 | 8 000 | 2 959 | 2 858 | -10,04% |
W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Mój Ogródek” - było to 35,22 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 1,15 proc., odnotowało „Hasło Ogrodnicze” (Plantpress).
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | luty | styczeń | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 155 500 | 100 817 | 100 817 | 157 350 | 87 491 | 87 491 | 15,23% |
Przepis na Ogród | 106 195 | 57 848 | 57 848 | 96 500 | 56 108 | 56 108 | 3,10% |
Mam Ogród | 101 800 | 56 898 | 56 898 | 101 300 | 52 263 | 52 263 | 8,87% |
Mój Piękny Ogród | 68 500 | 40 019 | 40 019 | 59 000 | 31 074 | 31 074 | 28,79% |
Mój Ogródek | 81 150 | 39 946 | 39 946 | 82 950 | 29 541 | 29 541 | 35,22% |
Magnolia | 54 000 | 24 325 | 24 325 | 62 000 | 21 314 | 21 314 | 14,13% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 645 | 2 571 | 8 000 | 2 669 | 2 601 | -1,15% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży. Tylko „Mój Ogródek” na plusie (dane miesięczników o ogrodnictwie)