SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG Warsaw i MPG dla Amazonek

"Sprawdzaj, póki jest różnica" - pod takim hasłem Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę dla Federacji Stowarzyszeń "Amazonki". To już druga taka kampania zrealizowana we współpracy z domem mediowym MPG.

Kampania ma nakłonić kobiety do zbadania piersi.

Koordynacją i przygotowaniem reklamy zajęła się pro bono agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw. Inne firmy, które charytatywnie pomogły w realizacji kampanii, to dom mediowy MPG Mediaplanning, Dream Studios (studio Grupy Euro RSCG Poland), Fundacja Agory.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw i MPG dla Amazonek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl