SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdy „Top Gear” jako ludziki Lego promują nowy sezon show (wideo)

W niedzielę 1 lutego rusza emisja nowej serii kultowego magazynu motoryzacyjnego „TopGear”, który w Polsce będzie można oglądać na kanale BBC Brit. Jego start promuje wideo, w którym prowadzący show występują w postaci ludzików Lego.

W filmie zobaczyć można odbywające się w świecie Lego zabawne przygody Jeremego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa May’a. tuż przed wejściem ich programu na antenę. Na końcu pojawiają się oni w studiu „Top Gear”.

Spot zobaczyć można na YouTube, w serwisach internetowych i w na profilach BBC w mediach społecznościowych na całym świecie, w tym na fanpage’u polskiej stacji BBC Brit. Materiał został przygotowany przez zespół BBC Worldwide Brands w Londynie we współpracy z firmą Lego.

Licząca 12 odcinków 22. seria magazynu „Top Gear” emitowana będzie w BBC Brit w niedziele o 21.00 począwszy od 1 lutego br., z tymże tego dnia pierwszy odcinek nowej edycji widzowie zobaczą wyjątkowo o 19.40 (o 21.00 nadany zostanie drugi odcinek).

BBC Brit to nowa stacja dla mężczyzn, która 1 lutego br. zastąpi BBC Entertainment. W jej ofercie poza „Top Gear”  znajdą się programy rozrywkowe oparte na faktach, pozycje poświęcone kulinariom, muzyce czy sportowi, programy pokazujące eksperymenty, ryzykowne wyprawy czy odważne przedsięwzięcia biznesowe (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy „Top Gear” jako ludziki Lego promują nowy sezon show (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eses
No w końcu.
odpowiedź