Jet Line członkiem IAB Polska
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line została członkiem IAB Polska, branżowej organizacji wspierającej uczestników rynku komunikacji interaktywnej.
- Klienci - marketerzy i mediowcy wyraźnie sygnalizują potrzebę wdrażania standardów branżowych dla digital out of home oraz edukację rynku. Dołączyliśmy do IAB Polska i planujemy aktywne działanie w organizującej się grupie roboczej Digital Out Of Home. Uważamy je za właściwe miejsce do współpracy z innymi firmami z branży out of home i digital out of home, wymiany doświadczeń, do edukacji, do odpowiedzialnego rozwoju rynku i promocji tego kanału komunikacji - mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.
Jet Line oferuje przestrzeń digital out of home: platformę MyLED i sieć ekranów MORE w największych miastach w Polsce. Inwestuje w technologie wspierające sprzedaż, automatyzację procesów zakupowych i planowania kampanii oraz badania widowni nośników digital out of home w czasie rzeczywistym.
Interactive Advertising Bureau (IAB) w Polsce działa od 2000 r., zrzesza firmy i instytucje rynku interaktywnego, a poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i prawne wspiera ich działalność.
Dołącz do dyskusji: Jet Line członkiem IAB Polska