SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kalina Wyszyńska Brand Managerem platformy GazetaPraca

Kalina Wyszyńska została Brand Managerem serwisów rekrutacyjnych wPionie Internet Agory.

Będzie odpowiedzialna za zwiększanie zasięgu, reklamę irealizację strategii marketingowej platformy kariery GazetaPraca.ploraz innych serwisów rekrutacyjnych takich jak: Jobspot.pl,Polishworkers.pl, Pracownicy.it i MetroPraca.pl.

Brand Manager serwisów rekrutacyjnych to nowe stanowisko wstrukturach Pionu Internet Agory.

Kalina Wyszyńska jest związana z Agorą od 2001 roku. Najpierwpracowała w biurze administracji. Następnie, w 2003 roku, przeszłado działu Targi. W 2004 została zatrudniona jako specjalista ds.promocji w dziale promocji ogłoszeniowej Gazety Wyborczej. DoGazeta.pl Kalina trafiła w lipcu 2006 roku. Zajęła wtedy stanowiskospecjalisty ds. promocji. Już w styczniu 2007 awansowała nastanowisko starszego specjalisty ds. barterów mediowych, a wpaździerniku została Brand Managerem wszystkich serwisówrekrutacyjnych należących do Agory, w tym największego -GazetaPraca.pl.

Kalina Wyszyńska ukończyła kierunek Społeczna PsychologiaInformatyki i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej wWarszawie. Interesuje się internetem, a jej pasje to snowboard,żeglarstwo i samochody.

Dołącz do dyskusji: Kalina Wyszyńska Brand Managerem platformy GazetaPraca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl