KFC promuje się jadalnym lakierem do paznokci (wideo)
W nowej kampanii sieć restauracji KFC w Hongkongu chce wprowadzić na rynek jadalny lakier do paznokci. Specyfik zlizywany z palców ma smak kurczaka sprzedawanego w KFC.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather. Dwie różniące się smakiem wersje jadalnego lakieru opracowała natomiast firma McCormick, która od lat dostarcza KFC mieszankę ziół i przypraw decydującą o smaku potraw oferowanych w tej sieci.
Według zapewnień KFC jadalny lakier rozprowadzony na paznokciach nie różni się od tradycyjnego lakieru, zaś w smaku ma łudząco przypominać kurczaka podawanego w KFC i nawiązywać do reklamowego hasła: „Palce lizać”.
O nowej akcji promocji marki KFC Hongkong poinformował na swoim profilu na Facebooku, tam też zamieszczono reklamowy spot. Lakiery przygotowane w ramach kampanii nie są jeszcze dostępne w sprzedaży, nie wiadomo na razie gdzie będą oferowane.
Dołącz do dyskusji: KFC promuje się jadalnym lakierem do paznokci (wideo)