TVN Media organizuje 3 edycję tv day. Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field gośćmi specjalnymi
W środę 27 marca br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, która odbędzie się w Warszawie. Gośćmi specjalnymi tego wydarzenia będą eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji tv day jest rola telewizji we współczesnym ekosystemie mediów w trzech wymiarach: ludzie (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów), marki (jak telewizja wpływa na pozycje marek) i efektywność (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami).
W wydarzeniu - podobnie jak w latach ubiegłych - weźmie udział blisko 1000 gości, a będą to przedstawiciele domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.
Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Andrew Davis (jeden z najbardziej wpływowych mówców branży marketingowej), prof. Jenni Romaniuk (ekspertka w dziedzinie wartości i wzrostu marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących ich kondycji, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających brandy na tle konkurencji oraz efektu „word of mouth”) oraz Karen Nelson-Field (globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych), która na konferencji tv day przedstawi wyniki swojego badania, które pozwala w pełni zrozumieć, jak nowe media wpływają na odbiorcę.
Pierwsza edycja tv day odbyła się w lutym 2017 roku (gościem specjalnym był wówczas Bob Hoffman), a druga - w lutym 2018 roku (w roli honorowego gościa pojawił się Martin Lindstrom).
Dołącz do dyskusji: TVN Media organizuje 3 edycję tv day. Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field gośćmi specjalnymi