SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pomidory traktowane z szacunkiem w reklamie ketchupu Kotlin (wideo)

Pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” ruszyła kampania promująca ketchup Kotlin (produkowany przez Maspex Wadowice). Przygotowały ją firmy marketingowe 2012 Agency i Starcom.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, że przy produkcji ketchupu Kotlin pomidory są traktowane z niespotykanym szacunkiem. Podsumowuje to slogan: „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”.

W reklamie orkiestra na polu pomidorowym wykonuje melodię z piosenki „Asereje” zespołu Las Ketchup, popularnej ponad 15 lat temu. Ten hit został już wykorzystany w zeszłorocznym spocie ketchupu Kotlin.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu), internet (reklamy display, reklamy i aktywności na Facebooku i Instagramie) oraz outdoor (nośniki w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, na Górnym Śląsku, w Trójmieście, Szczecinie, Opolu i Rzeszowie).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się 2012 Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Pomidory traktowane z szacunkiem w reklamie ketchupu Kotlin (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monika
Świetna reklama a ketchup naprawdę rewelacyjny, mam wrażenie że oparta na faktach i Kotlin właśnie tak traktuje pomidorki :)
odpowiedź
User
Aa
W Kotlinie oprócz pomidorów góry urosły :)))!!!!
odpowiedź