LinkedIn wprowadza spersonalizowane wiadomości reklamowe
LinkedIn poszerza swoją ofertę dla reklamodawców. Serwis właśnie uruchomił nową usługę - Direct Sponsored Updates.
Dotychczas firmy mogły sponsorować jedynie posty już zamieszczone na swoich profilach LinkedIn korzystając z opcji Sponsored Updates, co znacząco ograniczało możliwość testowania skuteczności reklam wobec potencjalnych odbiorców. Direct Sponsored Updates to bogatsza wersja tej samej usługi, umożliwiająca reklamodawcom tworzenie spersonalizowanych wiadomości do określonych grup użytkowników. Skuteczność przekazu może być testowana w czasie rzeczywistym, co ma umożliwiać jeszcze trafniejsze targetowanie odbiorców.
LinkedIn w kwietniu br. przekroczył poziom 300 milionów zarejestrowanych użytkowników (więcej na ten temat). W I kwartale br. serwis zanotował 473,2 mln dolarów wpływów i 13,4 mln dolarów straty (zobacz szczegóły).
W Polsce LinkedIn w kwietniu br. odwiedziło 913,8 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: LinkedIn wprowadza spersonalizowane wiadomości reklamowe