SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łomża reklamuje piwo bezalkoholowe z agencją Streetcom

Ruszyła kampania reklamowa piwa Łomża 0,0% (Van Pur). Działania opierają się na współpracy z influencerami i samplingu napoju. Akcję pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?” przygotowała agencja Streetcom.

Osią kampanii jest współpraca z gronem 200 mikroinfluencerów, skupionych w społeczności Streetcom. Agencja odpowiada za przeprowadzenie badania kategorii, rekrutację twórców, opracowanie mechaniki zachęcającej konsumentów do rekomendacji, wygenerowanie zasięgu oraz kreację.

W ramach działań promocyjnych wariantu Łomża 0,0% prowadzony jest również rozbudowany sampling w e-commerce: sklepach Frisco, Room Service  oraz w kanałach tradycyjnych:  iTaxi,  sieci siłowni Total Fitness i restauracjach Koreanka, Wietnamka, Saigonka, PHO 2, TO TO PHO. Partnerzy kampanii zostali pozyskani przez Streetcom.

Piwo bezalkoholowe Łomża w ubiegłym roku promowała kampania "100% piwa, 0,0% alkoholu”. Przygotowały ją agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Łomża reklamuje piwo bezalkoholowe z agencją Streetcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl