Maciej Wokitajtis szefem marketingu Off Festival
Maciej Wokitajtis, poprzednio pełniący funkcję head of interaction&engagement design w agencji reklamowej BBDO Warszawa, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Off Festiwalu.
Maciej Wokitajtis od 15 lat związany jest z rynkiem mediów i reklamy. Ma szerokie doświadczenie zawodowe, obejmujące m.in. planowanie mediów, komunikację digital oraz działania ATL i BTL. Jest specjalistą od budowania projektów i mechanik łączących kreację i technologię.
Ostatnio pracował w agencji BBDO Warszawa, gdzie przez blisko dwa lata pełnił funkcję head of interaction&engagement design. Wcześniej przez blisko trzy lata był head of DOOH w K2 Internet. Pracował też w Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media). Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
- To duże wyzwanie, ale i wdzięczne zadanie. OFF Festival od zawsze inspirował i edukował uczestników, miał unikalny charakter i klimat. Tego nie chcemy zmieniać - zapewnia Wokitajtis. - Chcemy tylko robić to lepiej i szerzej, wciągając do procesu zarówno nowe technologie, jak i partnerów, którym z naszą wizją i grupą docelową jest po drodze - zapowiada.
- Z Maćkiem połączyła nas muzyka i wspólna wizja rozwoju festiwalu - dodaje Artur Rojek, dyrektor artystyczny OFFa. - Chciałbym, żeby jego szerokie spojrzenie i doświadczenie wsparły OFFa w umocnieniu pozycji jednego z liderów na rynku festiwalowym w Europie. W drodze do tego program artystyczny, z którego słynie OFF, jest równie ważny jak satysfakcja uczestników z pełni festiwalowego doświadczenia, do którego niezbędna jest współpraca z odpowiednimi partnerami - podkreśla.
OFF Festival Katowice to muzyczna impreza wykreowana przez Artura Rojka, który jest jego dyrektorem artystycznym. Festiwal narodził się z potrzeby dzielenia się muzyką, z marzeń, ale i poczucia misji – by łączyć przedstawicieli różnych kultur, środowisk i dyscyplin artystycznych. Stąd obecność w programie OFFa nie tylko muzyki, ale i sztuk wizualnych, literatury czy kina.
Kolejna edycja OFF Festivalu odbędzie się w Katowicach, w Dolinie Trzech Stawów, od 2 do 4 sierpnia 2019.
Dołącz do dyskusji: Maciej Wokitajtis szefem marketingu Off Festival