SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łódzki McDonald's zamienił się w wielką grę planszową. To akcja promocyjna Burgera Drwala

Restauracja McDonald's przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi zmieniła całkowicie swój wygląd i zamieniła się w największą grę planszową w kraju. W ten sposób promowany jest Burger Drwala - sezonowa kanapka, która od kilku dni znów jest serwowana klientom restauracji.

fot. materialy prasowe fot. materialy prasowe

Pod koniec października br. jeden z łódzkich lokali McDonald's, przy ul. Retkińskiej 103 zamienił się w swoisty plac budowy. Restauracja została ogrodzona tymczasowym płotem, przez który praktycznie nic nie widać, a na nim umieszczono tablice z informacją, że jest tu plac budowy. Na ogrodzonym placu pojawiło się kilka białych, dużych namiotów, budowano sporych rozmiarów scenę. Wokół placu ustawione były auta dostawcze, m.in. ologowane napisem scenografowie.pl.

Klienci lokalu nie mieli możliwości (i wciąż nie mają) skorzystania z usługi McDrive - byli zapraszani do wnętrza restauracji. Potem lokal przez pewien czas był nieczynny. W sieci pojawiły się nieoficjalne informacje, że w łódzkim lokalu powstaje nowa reklama McDonald's, która ma mieć zasięg nie tylko ogólnopolski, ale międzynarodowy.

Z naszych ustaleń wynika, że to właśnie w tym lokalu w Łodzi zostały nakręcone zdjęcia do spotu reklamowego promującego Burger Drwala, który kilka dni temu wrócił do oferty McDonald's. Obecnie materiał ten ma być na etapie postprodukcji.

Śnieżna kula, dziergane swetry, dowożenie śniegu

Warto zaznaczyć, że Burger Drwala, który pojawia się w ofercie McDonald's sezonowo, jest niezwykle popularną kanapką, długo wyczekiwaną przez klientów sieci. I zawsze jego pojawieniu się towarzyszy niebanalne wsparcie marketingowe. 

I tak np. w ub.r. był promowany specjalną kolekcją swetrów, które można było oglądać na łamach “Vogue Polska”. W 2020 roku marka dowoziła śnieg do Szczecina.

W ub.r. restauracja w Ustroniu została “ubrana” na zewnątrz i wewnątrz kolorowymi materiałami, a kilka lat wcześniej firma postawiła śnieżną kulę w centrum Lublina.

Teraz motywem przewodnim kampanii, której akcja rozgrywa się w Łodzi jest wielka gra planszowa. Tą planszówką jest restauracja McDonald’s przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi. 



- Niezwykle cieszymy się, że w tym roku Burger Drwala postanowił wyróżnić Łódź na mapie Polski. Nasza restauracja i jej najbliższe otoczenie przekształciły się w ogromną planszę do gry, przypominającą miasto. Każdy w dniach 13-19.11 będzie mógł odwiedzić nasz lokal i wziąć udział w grze wraz z innymi osobami. W trakcie jednej rozgrywki, w grze będzie brało udział 10 dwuosobowych drużyn. Mogę zdradzić, że tym którym uda się w wyznaczonym czasie skompletować wszystkie składniki na Burgera Drwala, zostaną wydane wyjątkowe, smakowite nagrody. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej restauracji nie tylko mieszkańców Łodzi, ale i wszystkich którzy chcą doświadczyć lepszej strony zimy - zaznacza Dariusz Krasoń, franczyzobiorca McDonald’s prowadzący restaurację w Łodzi.  

Burger Drwala pojawił się w ofercie sieci kilka dni temu, ale tylko w wersji klasycznej. Od najbliższej środy będzie dostępny w pięciu różnych odsłonach: klasycznej, z kurczakiem, na ostro, z żurawiną i w jeszcze jednej, która ma być niespodzianką. Dodatkowo Burgera Drwala można personalizować i dodać do niego dodatkową porcję wołowiny lub kurczaka w wariancie z kurczakiem.  

Każdy użytkownik aplikacji McDonald’s Polska, biorący udział w programie lojalnościowym MojeM Nagrody, już wkrótce będzie mógł wymienić punkty na grę planszową „W pełnym składzie”. Szczegóły akcji promocyjnej będzie można znaleźć w aplikacji.  

Dołącz do dyskusji: Łódzki McDonald's zamienił się w wielką grę planszową. To akcja promocyjna Burgera Drwala

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bbb
Spotkanie będzie już w ten weekend w blokach reklamowych w tv
0 0
odpowiedź