Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad
Po czteromiesięcznej testowej współpracy agencja Mexad, specjalizująca się w realizacji kampanii w modelu programmatic, podpisała umowę z Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Firmy będą współpracować w zakresie m.in. pomiarów viewability reklam oraz brand safety.
Podczas testów, trwających od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80 proc. wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany w cokwartalnych raportach (Benchmark Report).
Umowa została podpisana do końca br. Współpraca dotyczy pomiarów i weryfikacji viewability kampanii reklamowych prowadzonych przez Mexad, a także obszarów takich jak brand safety i fraudy. Klientami Mexad w Polsce są globalne marki, duzi polscy marketerzy, jak również agencje i domy mediowe.
- Dzięki współpracy z Meetrics zyskujemy pewność, a w ślad za tym pewność taką zyskują też nasi klienci, że realizowane przez nas kampanie zawierają najwyższej jakości powierzchnie reklamowe, dzięki czemu jakość kontaktu i przez to konwersja na sprzedaż jest wyższa - mówi Arkadiusz Miegoń, country manager w Mexad.
- W czasie kilkumiesięcznych testów rozwiązań Meetrics, dzięki bliskiej współpracy osób z obu zespołów, udało nam się uzyskać bardzo dobre wskaźniki optymalizacji powierzchni reklamowych i zaobserwowaliśmy lepsze wskaźniki interakcji. A co dla mnie najważniejsze, ludzie, którzy prowadzą kampanie dla naszych klientów zyskali potwierdzenie, że ich działania są skuteczne - dodaje Miegoń.
Dołącz do dyskusji: Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad