„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie „Dobre Wnętrze”
Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w listopadzie 2016 roku wyniosła 56 813 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,09 proc. Tytuł ten jednak na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 12,54 proc. do poziomu 37 690 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z pierwszej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 031 egz., po spadku o 40,27 proc. - największym w zestawieniu.
Z kolei największy wzrost, wynoszący 17,69 proc. do 14 569 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty - ostatni.
W listopadzie ub.r. porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 15,34 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Wnętrze”. Również i w tym ujęciu największy spadek odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,16 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie „Dobre Wnętrze”