MPG i OMD nadal dla PSA Peugeot Citroën
Grupa PSA Peugeot Citroën zrezygnowała z usług domu mediowegoVizeum. Tym samym jej paneuropejski budżet medialny pozostanie wrękach agencji MPG i OMD.
Francuski koncern motoryzacyjny poinformował, że podjął takądecyzję w celu dalszej redukcji kosztów.
OMD nadal będzie obsługiwał medialny budżetPSA Peugeot Citroën w Wielkiej Brytanii, Rosji,Danii i Szwajcarii, a MPG we Francji, Belgii i Holandii.
Jednocześnie grupa ogłosiła przetarg na planowanie i zakupmediów w krajach, w których nie współpracuje ani z OMD ani z MPG.Te kraje to Chorwacja, Włochy i Polska. Rozpoczynająca się 30czerwca rywalizacja zostanie rozstrzygnięta tylko między dwomawyżej wymienionymi agencjami.
Dołącz do dyskusji: MPG i OMD nadal dla PSA Peugeot Citroën