MPG obronił budżet mediowy Ceramiki Paradyż
MPG będzie kontynuować obsługę mediową Ceramiki Paradyż w Europie Środkowo-Wschodniej. Z firmą współpracuje od 2007 roku.
W ramach obsługi Ceramiki Paradyż dom mediowy MPG będzie planował i kupował media na potrzeby jej kampanii reklamowych w dziewięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. I tak współpraca obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Białoruś, Litwę, Łotwę, Rosję i Ukrainę.
MPG kontynuuje tym samym pracę dla Ceramiki Paradyż rozpoczętą w 2007 roku. Dom mediowy przedłużył tę obsługę, wygrywając przetarg. Obecnie w Polsce trwają zresztą działania reklamowe Ceramiki Paradyż, na których potrzeby media – z wyjątkiem internetu – planuje i kupuje MPG oraz należący do niego Media Contacts (więcej).
Dołącz do dyskusji: MPG obronił budżet mediowy Ceramiki Paradyż