Nowy Traveler w kioskach
Pierwsze wydanie magazynu National Geographic Traveler pod redakcją Martyny Wojciechowskiej trafiło do kiosków.
Traveler, podobnie jak główna odsłona National Geographic (która ukazała się na rynku 2 kwietnia), przeszedł metamorfozę. - Postawiłam na strategię informowania i inspirowania czytelników do organizowania własnych wypraw - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl zamysł zmian Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna pisma.
Tematem przewodnim kwietniowo-majowego wydania jest planowanie podróży życia. Znani autorzy - Joanna Bator, Barbara Radwańska, Marek Tomalik, Monika Witkowska i Tomasz Stan-Stanicki na łamach Travelera polecają 5 krajów (Tanzania, Brazylia, Japonia,Autralia, Kanada i Alaska), które mogą stać się idealnym celem niezwykłej wyprawy. Każdy artykuł został opatrzony informatorem zawierającym m.in. sprawdzone ceny noclegów, najlepsze środki transportu, przydatne adresy czy ciekawostki na temat miejscowej kuchni i zwyczajów.
Odświeżone wydanie zostało wzbogacone także o nowe elementy. Martyna Wojciechowska w rubryce „Okiem naczelnej“ opisuje swoje bliskie spotkanie z szamanem Raulem w sercu ekwadorskiej dżungli, a "Zielony azymut" zawiera przestrogi i uwagi dla odwiedzających Republikę Kirgiska. Traveler publikuje także porady dotyczące zakupu aparatu cyforwego i informacje o ważnych dla podróżujących szczepieniach. Cena egzemplarza nie zmieniła się, wynosi 9,95 zł.
Pojawienie się zmodyfikowanego tytułu jest wsparte działaniami marketingowymi uwzgledniającymi TVP, TVN, TVN7 TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, VIVĘ MTV, VH1, AXN, Zone Europa, Ale Kino, National Geographic Chanel i Radio PIN.
Magazyn National Geographic Traveler wydawany jest przez Towarzystwo National Geographic od 1984 roku. Oprócz wersji angielskiej, ukazuje się w 6 lokalnych edycjach językowych.
Dołącz do dyskusji: Nowy Traveler w kioskach