Nowy tytuł sportowy na rynku
Wydawnictwo Sportlive24 wprowadziło na rynek kolejny magazyn. Tym razem jest lifestylowy miesięcznik o tematyce sportowej zatytułowany "SportLife". Pierwszy numer skierowanego do mężczyzn pisma ukazał się w miniony poniedziałek.
Na łamach magazynu czytelnicy znajdą informacje i zdjęcia z ekskluzywnych turniejów i imprez towarzyskich w świecie sportu. Pojawiają się w nim także tematy związane z modą, motoryzacją, prezentacje sprzętu i nowinek technologicznych, a także najciekawszych miejsc do aktywnego spędzania wolnego czasu. W kolejnych numerach będą też sekcje poradnikowe dotyczące różnych dyscyplin sportu.
- Chcemy, by "SportLife" stał się lekturą wszystkich, którzy pasjonują się sportem. Przedstawiając w nim prywatne życie sławnych sportowców, a także sportowe pasje gwiazd chcielibyśmy pokazać czytelnikom, jak ważna w życiu jest aktywność, zachęcić ich do poszerzania zainteresowań - tłumaczy Małgorzata Ziemba, redaktor naczelna pisma.
Redakcja miesięcznika składa się z dziewięciu osób i będzie stopniowo poszerzana. Kierująca zespołem Małgorzata Ziemba wcześniej była redaktor naczelną pism "Tennis Magazin" oraz "Tenis & Golf". Stanowisko naczelnej "SportLife" łączyć będzie z praca w roli dziennikarki katowickiego dziennika Sport.
"SportLife" liczy 132 strony, a jego cena wynosi 9,90 zł. W pierwszym roku sprzedaży magazyn będzie wydawany w nakładzie 30-35 tys. egzemplarzy, wydawca nie ujawnia zakładanej sprzedaży. Wprowadzeniu na rynek tytułu nie towarzyszy kampania reklamowa.
Sportlive24 SA poza nowym pismem wydaje obecnie poświęcony piłce nożnej "Magazyn Futbol" oraz piszący o siatkówce "Super Volley". Strategia wydawnictwa zakłada koncentrację na tytułach o tematyce sportowej. - Będziemy nadal wzmacniać obecność wśród kibiców konkretnych dyscyplin sportowych, dostarczając im sprofilowane pisma. Z drugiej strony - dzięki takiemu tytułowi jak "SportLife" - mamy nadzieję na dotarcie do czytelników zainteresowanych sportem w szerszym wymiarze - tłumaczy Mariusz Herman, prezes Sportlive24 SA.
Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł sportowy na rynku