„Odważ się wygrać Cabrio tej zimy” w loterii promującej Actimel
Marka jogurtów Actimel, produkowanych przez Danone Polska wspierana jest loterią konsumencką, w której główną nagrodą jest samochód Mini Cabrio. Akcję wspiera kampania, a za realizację działań odpowiadają agencje Y&R, Syzygy i Mediacom.
By wziąć udział w zabawie należy kupić produkt marki Actimel i sprawdzić, czy pod wieczkiem produktu znajduje się ikonka kabrioletu. Jeśli nie, na stronie cabrio.actimel.pl należy zarejestrować paragon będący dowodem zakupu, by zwiększyć swoją szansę na wygraną - jeśli w czasie trwania loterii nikt nie znajdzie zwycięskiego wieczka, odbędzie się losowanie po zakończeniu promocji.
Sprzedaż produktów Actimel objętych loterią potrwa do 28 lutego br.
Akcja wsparta jest reklamą telewizyjną, informacją o loterii na opakowaniach produktów, prowadzona jest także kampania na Facebooku oraz działania promocyjne w sklepach.
Za organizację loterii, przygotowanie strony www oraz lokalizację odpowiada agencja Y&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie działań na Facebooku prowadzi agencja Syzygy.
Dołącz do dyskusji: „Odważ się wygrać Cabrio tej zimy” w loterii promującej Actimel