Ofensywa reklamowa mBanku (wideo)
Rozpoczyna się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa mBanku.Akcja obejmuje telewizję, radio, internet, kina i outdoor.
Startująca właśnie kampania mBanku w żartobliwysposób podkreśla jego otwartość na innowacje i nowe technologieoraz brak opłat za poszczególne usługi, reklamując jednocześnieofertę - zarówno dla klientów indywidualnych (eKonto, SupermarketFunduszy Inwestycyjnych, ubezpieczenie samochodowe), jak ifirmowych (mBiznes konto). Przekaz wykorzystuje konwencjędemaskowania reklamy, co ma odzwierciedlać, że w mBanku to kliencimają pełny dostęp do informacji i podejmują decyzje.
Akcja obejmuje telewizję (trzy spoty w TVN, TVP1 i TVP2, TVN7,TV4, kanałach tematycznych TVN i At Media, Discovery i PolsatSport), radio, internet (główne portale, m.in. Interia, Onet.pl,WP.pl, najważniejsze serwisy społecznościowe i blogi), kina (siećCinema City) oraz outdoor (billboardy w całej Polsce, plakaty wCentrach Biznesu i mKioskach, megaboardy przy Centrach FinansowychmBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie).Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 grudnia - przygotowała agencjareklamowa Czteryczwarte, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa mBanku (wideo)