PGE wizerunkową kampanią „Mamy energię do zmian” chce budować wizerunek lidera odnawialnych źródeł energii (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”. Kampanię przygotowały agencje The Digitals i Zenith (Publicis Media).
Na kampanię składają się trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmie zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE, czyli energetyki, z zaakcentowaniem zmian, jakie przechodzi firma.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VOD. Działaniami wspierającymi będzie reklama w prasie i OOH oraz display w internecie. Do promocji wykorzystane zostaną także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.
- Nasze działania to wyjście naprzeciw potrzebom klientów, którzy poszukują ekologicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań. Jako lider sektora energetycznego i największy wytwórca energii elektrycznej z OZE, sukcesywnie umacniamy swoją pozycję na tym rynku. PGE to dzisiaj kilkanaście farm wiatrowych na lądzie, ponad trzydzieści elektrowni wodnych, a także bardzo ambitny plan związany z inwestycjami w panele fotowoltaiczne i zaawansowany program budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim, które zasilą czystą i ekologiczną energią nawet kilka milionów gospodarstw domowych - mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. - Nasza zielona transformacja to także oferta dla klientów – stacje ładownia samochodów elektrycznych, e-carsharing, oferta instalacji fotowoltaicznych dla odbiorców indywidualnych, a także ciepło systemowe, czyli ograniczanie smogu poprzez przyłączenia budynków do sieci ciepłowniczej. To doskonały dowód na to, że – zgodnie z hasłem kampanii – mamy energię do zmian. Ponadto, to na nas, liderze sektora, ciąży największa odpowiedzialność za jego transformację i my tę niezwykle ambitną misję sukcesywnie realizujemy - dodaje.
W spotach reklamowych zostaną zaprezentowane kreacje pracowników oraz klientów PGE, którzy w trakcie wykonywania zarówno swoich służbowych, jak i codziennych obowiązków, podśpiewują utwór „Zielono mi”. W ten sposób podkreślono utożsamianie się pracowników PGE z zielonym kierunkiem zmian, jaki obrała Grupa.
W kampanii szczególny nacisk został położony na transformację PGE w kierunku odnawialnych źródeł energii i proekologiczne działania podejmowane przez Grupę. W spotach wizerunkowych zostaną zaprezentowane najważniejsze przedsięwzięcia PGE z zakresu zielonej energetyki, m.in. zasilane zieloną energią stacje ładowania samochodów elektrycznych, farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, jak również wizualizacja morskich farm wiatrowych, które dzięki PGE już za kilka lat staną na Morzu Bałtyckim. Natomiast w spocie produktowym zostaną przedstawione nowoczesne narzędzia obsługi klienta: e-faktura, eBOK oraz PGE e-Sklep. Dodatkowo, w trakcie trwania kampanii, PGE e-Sklep uruchomi specjalną promocję.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności PGE, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą produktową, jak również budowanie jej wizerunku jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej.
Najnowsza kampania wizerunkowa PGE potrwa do 31 grudnia br. Za jej kreację oraz produkcję odpowiada agencja The Digitals, a zaplanowaniem oraz zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: PGE wizerunkową kampanią „Mamy energię do zmian” chce budować wizerunek lidera odnawialnych źródeł energii (wideo)