„Wrocław w rytmie disco” i mecze piłkarskie Polaków z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za emisje spotów przy transmisji koncertu „Wrocław w rytmie disco” oraz przy meczach z udziałem polskich piłkarzy rozgrywanych w ramach Euro 2017 U-21.
92,7 tys. zł kosztuje w czerwcu reklama przy transmisji ze spotkania Polski ze Słowacją 16 czerwca w ramach mistrzostw Europy w piłce nożnej do lat 21 (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).
Za emisję spotu przy spotkaniu polskich piłkarzy z drużyną ze Szwecji (19 czerwca) trzeba zapłacić 79,2 tys. zł. 3,4 tys. zł mniej kosztuje z kolei reklama przy meczu pomiędzy Polską a Anglią 22 czerwca, zaś spot przy meczu finałowym, który odbędzie się 30 czerwca wyceniono na 65,4 tys. zł.
Wysoko wyceniono też reklamę przy transmisji koncertu „Wrocław w rytmie disco”, który odbędzie się 14 czerwca - na 72,4 tys. zł.
W czerwcu Polsat będzie relacjonował także mecze polskich siatkarzy w ramach Ligi Światowej. Za spot przy spotkaniu Polska- -Rosja (15 czerwca) reklamodawcy zapłacą 52,5 tys. zł, przy meczu Polaków z reprezentacją Iranu (17 czerwca) - 56,2 tys. zł, a przy rozgrywkach Polski z USA (18 czerwca) - 64,4 tys. zł.
Porównywalne ceny mają reklamy w niedzielnym, wieczornym paśmie kabaretowym. 4 czerwca Polsat będzie nadawać „15 lat Kabaretu Neonówka” - wtedy za reklamę trzeba zapłacić 68,2 tys. zł, a 25 czerwca - „Strzał w 10 - Urodziny Kabaretu Młodych Panów”- spot przy tym programie kosztuje 68 tys. zł.
3 czerwca stacja będzie relacjonować koncert „Dzień Dziecka w Otwocku” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 40 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani blokami reklamowymi przy wieczornym wydaniu „Wydarzeń” zapłacą maksymalnie 50,1 tys. zł, przy serwisie sportowym - do 53,2 tys. zł, a przy prognozie pogody - maksymalnie 56,3 tys. zł.
Najdroższa reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” kosztuje 65,4 tys. zł, a przy serialu „Pierwsza miłość” - 50,1 tys. zł. Polsat będzie pokazywać jego premierowe odcinki do połowy czerwca.
Dołącz do dyskusji: „Wrocław w rytmie disco” i mecze piłkarskie Polaków z najwyższymi cenami reklam w Polsacie