Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach
5 listopada w kioskach pojawi się nowy lokalny tygodnik „Głos Międzyrzecza i Skwierzyny”. Wydawcą jest zielonogórski oddział Mediów Regionalnych. To kolejna już inwestycja Grupy Polskapresse (właściciela Mediów Regionalnych) w takie tygodniki.
Nowy, dwudziestostronicowy tygodnik „Głos Międzyrzecza i Skwierzyny” ma się ukazywać w każdą środę w powiecie międzyrzeckim. Obejmował będzie gminy Międzyrzecz, Skwierzyna, Trzciel, Bledzew, Pszczew i Przytoczna.
Wydawca specjalnie dla nowego tytułu otworzył redakcję i biuro ogłoszeń w Międzyrzeczu. W tygodniku na stałe zatrudnione są dwie osoby w redakcji: Dariusz Brożek - redaktor naczelny i Dorota Lipnicka dziennikarz; w biurze ogłoszeń - Anna Włodarczyk. Teksty przygotowują także współpracownicy.
„Głos Międzyrzecza i Skwierzyny” ma kosztować 2,50 zł i ukazywać się z dodatkiem telewizyjnym Super Tele. Wydawca nie ujawnia nakładu.
Przypomnijmy, że we wrześniu Polskapresse kupiła wydawnictwo Express Media, a wraz z nim 17 lokalnych tygodników, ukazujących się w województwie kujawsko-pomorskim. Na początku października Media Regionalne wydały pierwszy numer "Nowin Goleniowa i Nowogardu" w powiecie goleniowskim (woj. zachodniopomorskie), a w Kościanie ukazywać się zaczął tygodnik "Fakty Kościańskie" (woj. wielkopolskie). Pod koniec października bydgoski oddział Mediów Regionalnych wydał „Tygodnik Lipnowski” (więcej na ten temat).
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Dołącz do dyskusji: Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach