Rafał Brzozowski poprowadzi show „Jaka to melodia?”, a Norbi - „Koło fortuny”
Telewizja Polska zdecydowała o zmianie gospodarzy teleturniejów „Koło fortuny” oraz „Jaka to melodia?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od września program Dwójki poprowadzi Norbert „Norbi” Dudziuk, a gospodarzem projektu Jedynki będzie Rafał Brzozowski.
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009.
Program został reaktywowany 10 września 2017 roku. Od tego czasu aż do końca sezonu 2018/2019 jego gospodarzem był wokalista Rafał Brzozowski, który program współprowadził z Miss Polonia 2016 Izabellą Krzan.
Z kolei „Jaka to melodia?” nieprzerwanie jest obecna w ramówce TVP1 od 1997 roku. Do sezonu 2017/2018 roku gospodarzem programu był Robert Janowski, a w sezonie 2018/2019 w tej roli zadebiutował piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako „Norbi”.
Portal Wirtualnbemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska podjęła decyzję o zamianie miejscami gospodarzy obu teleturniejów. Oznacza to, że nowe odcinki Dwójkowego „Koła fortuny” poprowadzi Norbert „Norbi” Dudziuk, a gospodarzem emitowanej w Jedynce „Jakiej to melodii?” będzie Rafał Brzozowski.
- Obaj prowadzący doskonale poradzili sobie w dotychczasowych rolach, więc pora na nowe wyzwania - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polskiej.
Z naszych informacji wynika, że bez zmian współprowadzącą „Koła fortuny” będzie Izabella Krzan.
Nowe sezony obu teleturniejów trafią na antenę Jedynki i Dwójki na początku września tego roku - najprawdopodobniej będą emitowane w swoich dotychczasowych pasmach. Jak udało się nam ustalić, zarówno „Koło fortuny”, jak i „Jaka to melodia?” wraz z początkiem nowych sezonów zyskają odświeżoną scenografię.
„Koło fortuny” w sezonie 2018/2019 na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 1 września ub.r. do 8 czerwca br. (w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.40). Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 17,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 47,33 mln zł.
Z kolei średnia widownia premierowych odcinków „Jakiej to melodii?” wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 9 czerwca 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,49 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,33 proc. w grupie 4+, 7,82 proc. w 16-49 i 8,84 proc. w 16-59. TVP1 w czasie emisji tego teleturnieju była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 65,38 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Rafał Brzozowski poprowadzi show „Jaka to melodia?”, a Norbi - „Koło fortuny”