SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rita Schultz w „Bloomberg Businessweek Polska”

Rita Schultz dołączyła dzisiaj do zespołu dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group), gdzie zostanie dyrektor wykonawczą ds. wydawniczych BusinessToday.pl.

Schultz na tym nowoutworzonym stanowisko będzie odpowiedzialna za projekty specjalne w „BBWP”.

Rita Schultz do końca 2011 roku była redaktor naczelną “Polish Market”, polskiego anglojęzycznego magazynu ekonomicznego. Wcześniej kierowała pismem “Home&Market”, Schultz w przeszłości była też m.in. dyrektorem ds. współpracy z instytucjami w Expanderze, doradcą ds. kontaktów z mediami w firmach m.in. z sektora ubezpieczeniowego, IT i medycznego oraz dziennikarką ”Prawa i Gospodarki”, “Pulsu Biznesu”, “BusinessWeeka” i “Boss Gospodarki”.

Pracami redakcji „Bloomberg Businessweek” od lutego br. kieruje Michał Gajewski, zastępca redaktora naczelnego. Obecnie dobiega końca proces rekrutacji nowego redaktora naczelnego tytułu.

Zespół „BBWP” poza dwutygodnikiem wydaje również codzienny newsletter ekonomiczny BusinessToday.pl.

Dołącz do dyskusji: Rita Schultz w „Bloomberg Businessweek Polska”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nyk
Bloomberg, marzenie pajaca Lisieckigo zeby być kimś innym niż jest porstakiem i chamem. Ale prostak i cham nie nadaje się do bycia wydawcą poważnego pisma. Kobosko polskiego Bloomberga położył, ale dawał krypciochy których chciał Lisiecki. Teraz Kobosko kładzie Newsweeka. Za chwilę Lisiecki kopnie w dupsko Koboskę. Będzie zabawnie.
odpowiedź
User
nyk
Przepraszam, Nie porstakiem, tylko prostakiem. Kobosko oczywiście jest naczelnym Wprostu, co widać po wynikach, około 60 tysi realnej sprzedaży, już poniżej Gazety Polskiej.
odpowiedź
User
Księgowy
Płacąc dziennikarzom za teksty honoraria w wysokości stawek sprzedawczyni w Tesco nie zrobi się dobrego pisma. Żadnego.
odpowiedź