SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie widownia kanałów informacyjnych

W październiku br. wzrosła widownia wszystkich stacji o charakterze informacyjnym. W porównaniu do analogicznego miesiąca zeszłego roku, najwięcej widzów, bo 73 tysięcy, zyskał kanał TVN 24, zaś proporcjonalnie najbardziej swoją oglądalność powiększyła stacja TV Biznes, która niemal podwoiła liczbę oglądających.

W zeszłym miesiącu średnia oglądalność kanału TVP Info (do 6 października br. funkcjonującego jeszcze jako TVP3) wyniosła 304 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały stacji w rynku ukształtowały się na poziomie 5,06 proc. i były o 0,58 p. proc. wyższe niż udziały TVP3 w październiku 2006 roku, chociaż spadek nastąpił w stosunku do września br. (o 0,29 p. proc).

Mniej o prawie 100 tys. widzów od TVP Info miał w październiku konkurencyjny kanał TVN 24. Oglądało go średnio 210 tys. osób przy udziałach wynoszących 3,50 proc. Oznacza to wzrost udziałów w porównaniu do października zeszłego roku o 1,16 p. proc., a w stosunku do września br. - o 0,09 p. proc.


Wszyscy 4+
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR %
TVP Info Wrzesień 2007 305 643 5,35%

Październik 2006 262 752 4,48%

Październik 2007 303 598 5,06%
TVN24 Wrzesień 2007 194 782 3,41%

Październik 2006 137 003 2,34%

Październik 2007 209 986 3,50%

W grupie odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej to TVN 24 cieszył się większą popularnością niż TVP Info. W październiku udziały kanału informacyjnego TVN wyniosły tutaj 6,40 proc., zaś stacji należącej do Telewizji Polskiej - 3,77 proc. Rok temu TVN 24 w tej grupie miała 4,2 proc. udziału, a TVP3 - 3,79 proc.




Kabel/
satelita

Stacja Miesiąc Rok AMR SHR %
TVP Info Wrzesień 2007 122 443 3,93%

Październik 2006 123 535 3,79%

Październik 2007 123 613 3,77%
TVN24 Wrzesień 2007 194 782 6,26%

Październik 2006 137 003 4,20%

Październik 2007 209 986 6,40%

W zeszłym miesiącu widzów zyskały też Superstacja i TV Biznes. Oglądalność tego pierwszego kanału wzrosła z 12,9 tys. we wrześniu br. do 15 tys. w październiku br. (udziały zwiększyły się odpowiednio z 0,22 do 0,25 proc.). Z kolei TV Biznes w październiku zanotowała niemal dwukrotnie większą widownię niż we wrześniu. W zeszłym miesiącu oglądalność tej stacji wyniosła 3,4 tys. osób, a miesiąc wcześniej było to 1,7 tys. osób (wzrost udziałów to 0,04 p. proc.).


Wszyscy 4+
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR %
Superstacja Wrzesień 2007 12 860 0,22%

Październik 2007 15 034 0,25%
TV Biznes Wrzesień 2007 1 743 0,03%

Październik 2007 3 425 0,06%




Kabel/
satelita

Stacja Miesiąc Rok AMR SHR %
Superstacja Wrzesień 2007 12 860 0,41%

Październik 2007 15 034 0,46%
TV Biznes Wrzesień 2007 1 743 0,06%

Październik 2007 3 425 0,10%

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w październiku znalazły się: relacja z konferencji PKW w dniu wyborów parlamentarnych i serwis informacyjny, w TVN24 najchętniej oglądano debatę wyborczą Donalda Tuska z Jarosławem Kaczyńskim oraz magazyn "24 Godziny", zaś w Superstacji najwięcej widzów przyciągnęła "Puszka Paradowskiej" oraz "Rezonans".

TVP INFO/TVP3
Wszyscy 4+
Program Data AMR SHR %
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ 21-10-2007 1 509 362 11,17%
TVP INFO - SERWIS INFORMACYJNY 21-10-2007 1 251 998 7,76%
TELEKURIER 18-10-2007 1 204 024 8,00%
TELEKURIER NA ZYWO /TALK SHOW PUBL./ 25-10-2007 1 109 036 7,32%
PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE 18-10-2007 1 106 832 8,92%
WIECZOR WYBORCZY 2007 W TVP 21-10-2007 1 103 005 8,27%
TVP INFO - KOMENTARZE KRAJ /PROG.PUBL./ 12-10-2007 1 068 838 6,66%
3 WYMIAR /PROG.PUBL.POL./ 01-10-2007 1 061 338 6,45%
MINELA DWUDZIESTA /PROG.PUBL./ 25-10-2007 905 424 5,61%
STUDIO WYBORCZE 22-10-2007 871 260 19,95%
KURIER /PROG.INFO./ 04-10-2007 857 891 5,61%
WYBORY 2007 - DEBATA W TVP INFO 19-10-2007 825 396 5,23%
TVP INFO - ROZMOWA DNIA /PROG.PUBL./ 17-10-2007 798 364 5,12%
TELEWIZJA OBJAZDOWA /MAG.DOK.POL/ 21-10-2007 745 269 7,73%
DEBATA WYBORCZA /PROG.POLIT./ 12-10-2007 720 344 4,36%

TVN24
Wszyscy 4+
Program Data AMR SHR %
DEBATA WYBORCZA /PROG.POLIT./ 12-10-2007 1 329 212 8,05%
24 GODZINY /MAG.INFO.POL./ 12-10-2007 1 318 640 8,25%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ 21-10-2007 1 194 865 6,50%
SERWIS INFORMACYJNY 21-10-2007 881 431 4,98%
24 GODZINY - BITWA WYBORY 2007 /MAG.INFO.POL./ 17-10-2007 830 662 5,83%
WIECZOR WYBORCZY TVN 21-10-2007 821 336 7,62%
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./ 23-10-2007 707 656 6,48%
TVN 24 - WYDANIE SPECJALNE 10-10-2007 545 691 11,26%
LOZA PRASOWA /PROG.PUBLIC.POL./ 01-10-2007 531 934 3,76%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./ 24-10-2007 526 601 3,29%
BOHATER TYGODNIA /PROG.PUBL.POL./ 26-10-2007 504 836 3,22%
SKANER POLITYCZNY
/PROG.PUBLIC.POL./
23-10-2007 503 101 3,46%
BILANS /MAG.EKONOM.POL./ 22-10-2007 492 026 5,21%
RELACJA NA ZYWO 23-10-2007 454 096 4,05%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./ 28-10-2007 445 850 4,66%

Superstacja
Wszyscy 4+
Program Data AMR SHR %
REZONANS
/PROG.PUBLICYST.POL./
16-10-2007 87 747 0,58%
PUSZKA PARADOWSKIEJ /PROG.PUBL./ 15-10-2007 72 841 0,45%
DEBATA LIDEREK /PROG.PUBL/ 18-10-2007 62 926 0,42%
DO ELIZY
/PROG.PUBLICYST.POL./
24-10-2007 62 842 0,39%
W PUNKT
/PROG.PUBLICYST.POL./
16-10-2007 59 449 0,45%
O NICH SIE MOWI /PROG.PUBL./ 27-10-2007 55 095 0,46%
TEA TIME /PROG.PUBLICYST.POL./ 22-10-2007 53 347 0,67%
WIECZOR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ 21-10-2007 49 076 0,27%
DZIENNIK /PROG.INFO./ 18-10-2007 45 467 1,21%
STUDIO WYBORCZE 19-10-2007 41 846 0,69%
FINAL DNIA /SERWIS INFORMACYJNY/ 16-10-2007 40 411 0,27%
SALON POLITYCZNY /PROG.PUBL./ 28-10-2007 40 000 0,40%
WEEKEND /PROG.PUBL./ 27-10-2007 38 279 0,67%
PORANNE ESPRESSO
/PROG.PUBLICYST.POL./
16-10-2007 38 221 1,52%
RAPORT /PROG.PUBL./ 17-10-2007 38 105 1,06%

(Dane o poszczególnych programach Superstacji odnoszą się tylko do okresu od 15 października do 31 października br., ponieważ wcześniej AGB Nielsen Media Research nie monitorowało programów tego kanału.)

Dołącz do dyskusji: Rośnie widownia kanałów informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl