SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung „na chłodno” reklamuje pralki Eco Bubble

W radiu, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa pralek Samsung Eco Bubble. Akcję przygotowały i realizują agencje Cheil i Euro RSCG Sensors oraz dom mediowy Starcom.

Kampania pralek Samsung Eco Bubble podkreśla, że działa w nich technologia Eco Bubble, dzięki której pranie w temperaturze 15 stopni jest tak samo efektywne jak wyższych temperaturach. Poszczególne reklamy są oparte na czterech hasłach: „Czas na chłodną kalkulację”, „Nie bądź w gorącej wodzie kąpana”, „Spójrz na to pod kątem 15 stopni” i „Podejdź do tego na chłodno”.

Akcja reklamowa obejmuje radio (m.in. Radio ZET, TOK FM, Radio PiN), prasę (kobiece magazyny lifestyle’owe, czasopisma wnętrzarskie i parentingowe), internet (największe portale informacyjne, porównywarki cenowe, reklamy kontekstowe w Google, serwis ecobubble.samsung.pl) oraz punkty sprzedaży (m.in. działania niestandardowe w wybranych centrach handlowych).

Jednocześnie z kampanią rusza promocja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”, w ramach której można zwrócić pralkę Samsung Eco Bubble w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli z jakiegoś powodu nie spełnia ona oczekiwań. Ta akcja będzie reklamowana w radiu, prasie, internecie. punktach sprzedaży (ulotki) oraz w materiałach partnerów (gazetki dystrybuowane wśród klientów, reklamy w partnerskich serwisach internetowych).

Kreację kampanii przygotował polski oddział agencji Cheil, media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Euro RSCG Sensors. Akcja potrwa do końca czerwca.

Dołącz do dyskusji: Samsung „na chłodno” reklamuje pralki Eco Bubble

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
sama nazwa mówi za towar :)
odpowiedź