Samsung promuje pralki Eco Bubble (wideo)
Właśnie wystartowała kampania promocyjna pralek Samsung Eco Bubble, która potrwa do 14 października 2013 roku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Cheil, P&G i Starcom.
Podczas kampanii pralki Samsung Eco Bubble objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie urządzenia klient otrzyma Zestaw Eksperta, czyli dwa proszki do prania Ariel po 2,5 kg oraz pojemnik na proszek i poradnik.
Samsung Electronics we współpracy z P&G przygotował dodatkowo aplikację „Ekspert w praniu” w wersji mobilnej (możliwa do pobrania z Samsung Apps, a od 23 września także z Google Play i odczytania na urządzeniach z systemem Android). Znajdziemy w niej wskazówki, jak prać skutecznie, sortować kolory, usuwać trudne plamy i właściwie dozować detergenty. Aplikacja ma również funkcję mierzenia twardości wody na podstawie lokalizacji oraz słownik symboli konserwacji odzieży znajdujących się na metkach.
Kampania prowadzona będzie w różnego typu mediach. 30-sekundowe spoty reklamowe pojawią się w stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN Style, TVN24 i Discovery Channel. Reklamy Eco Bubble będą także zamieszczone w prasie – między innymi w magazynach wnętrzarskich (Dobre Wnętrze, Cztery Kąty, Home Mag, Elle Deco) oraz lifestylowych (Viva, Fashion, Party, Shape czy Kukbuk), magazynach dla mężczyzn (Stuff czy Men’s Health) i pismach dla rodziców (Dziecko). Promocja obecna będzie również w internecie w portalach zasięgowych (Onet.pl, Interia.pl, gazeta.pl), portalach wnętrzarskich i kobiecych, porównywarkach cenowych i serwisie youtube.com oraz na Facebooku. Spoty reklamowe zobaczą również widzowie w kinach sieci Cinema City i Helios
Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z firmą P&G. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Za kreację materiałów odpowiada agencja Cheil.
Dołącz do dyskusji: Samsung promuje pralki Eco Bubble (wideo)