Serwis Party.pl zastąpi Afterparty.pl i postawi na wideo
Wydawnictwo Edipresse Polska uruchomi serwis internetowy o tematyce show-biznesowej pod marką dwutygodnika „Party”. Zastąpi on dotychczasowy serwis spółki o gwiazdach Afterparty.pl - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Prace nad serwisem Party.pl trwają od wielu miesięcy, pierwotnie miał on ruszyć jeszcze w czerwcu br. Oficjalnie witryna ma zostać zaprezentowana przez Edipresse Polska dzisiaj na specjalnej konferencji.
Jak wynika z naszych informacji, na nowej stronie poza informacjami z życia gwiazd znaleźć się ma sporo materiałów wideo, w tym cykliczne pozycje.
W związku z uruchomieniem serwisu w dotychczasowej redakcji Afterparty.pl zatrudniono nowe osoby, na rzecz projektu pracują też dziennikarze z magazynów „Party” i „Flesz”. Projektem Party.pl kieruje Aneta Wikariak, redaktor naczelna obu wspomnianych dwutygodników.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Afterparty.pl w lipcu miał 352 tys. realnych użytkowników, którzy wygenerowali 3,67 mln odsłon. Natomiast w I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” wyniosła 233 091 egz.
Dołącz do dyskusji: Serwis Party.pl zastąpi Afterparty.pl i postawi na wideo