SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

Zakończony w niedzielę sezon zawodów Pucharu Świata w skokachnarciarskich 2008/2009 oglądało średnio 3,59 mln widzów.Relacjonująca go Jedynka dzięki transmisjom zanotowała wpływycennikowe na poziomie 18,1 mln zł.

Transmisje konkursów Pucharu Świata śledziło nieco więcej widzówniż przed rokiem, notowały one jednak słabszy udział w rynku (31,69proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl.

Sezon

AMR

SHR%

2004/2005

5 981 670

49,45%

2005/2006

4 453 171

39,76%

2006/2007

5 552 240

44,57%

2007/2008

3 587 605

35,12%

2008/2009

3 591602

31,69%


Spośród wszystkich zawodów w sezonie 2008/2009 najwięcej widzówzgromadził pierwszy konkurs w Zakopanem, który odbył się 17stycznia br. Jego transmisję obejrzało 5,64 mln. Na drugim miejscuznalazła się relacja z zawodów w Vancouver (5,6mln), a trzecim -ostatni konkurs w Zakopanem (5,57 mln).

TOP10DATAAMRSHR% (4+)SHR%(16-49
ZAKOPANE17-01-2009563758042,69%36,98%
VANCOUVER25-01-2009560480131,96%27,37%
ZAKOPANE16-01-2009556686442,23%37,64%
PLANICA22-03-2009485997440,10%37,12%
VANCOUVER24-01-2009433012127,27%23,55%
WILLINGEN08-02-2009419940731,79%27,41%
TRONDHEIM06-12-2008410241135,38%32,03%
LAHTI07-03-2009407261233,78%27,81%
LILLEHAMMER13-03-2009402581735,57%30,00%
OBERSTDORF14-02-2009395420333,09%26,59%

Widzami zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w minionymsezonie byli głównie mężczyźni, osoby powyżej 40. roku życia,mieszkańcy wsi oraz najmniejszych miast oraz ludzie zwykształceniem podstawowym i średnim.



ADH %AFF
PłećMężczyźni56,48%117

Kobiety43,52%84
Wiek4-92,11%35

10-153,94%53

16 - 192,42%40

20 - 243,55%41

25 - 293,81%44

30 - 345,74%72

35 - 394,68%69

40 - 445,42%84

45 - 498,66%116

50 - 5412,49%151

55 - 5913,18%178

60+33,99%181
Wlk. miastaWieś39,63%102

< 50 tys.25,19%106

50-100 tys.8,93%104

100-200 tys.8,48%107

> 200 tys.17,77%86
ZawódTop management5,41%67

Pracownicy średniegoszczebla11,96%85

Pracownicy fizyczni irolnicy21,41%104

Emeryci45,80%174

Inni15,42%50
WykształceniePodstawowe54,12%121

Średnie31,02%103

Wyższe8,81%76

Inne6,05%45

Dołącz do dyskusji: Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl