„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
W listopadzie 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2016 roku wyniosła 158 068 egz. W porównaniu do listopada 2015 roku była ona niższa o 23,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,12 proc. i średni wynik na poziomie 134 120 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,87 proc. do 73 189 egz.
Kolejną pozycję zajął „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,33 proc. do 59 472 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 43 785 egz., która zanotowała wzrost wynoszący 1,67 proc. - jedyny w zestawieniu.
ZKDP | listopad | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 237 242 | 158 135 | 158 068 | 297 458 | 206 136 | 206 069 | -23,29% |
Show | 236 951 | 134 120 | 134 120 | 271 625 | 165 829 | 165 829 | -19,12% |
Viva | 118 438 | 83 288 | 73 189 | 149 534 | 90 216 | 90 216 | -18,87% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 103 299 | 74 915 | 59 472 | 143 380 | 98 650 | 82 984 | -28,33% |
Gala | 98 030 | 44 055 | 43 785 | 114 204 | 43 334 | 43 064 | 1,67% |
W listopadzie 2016 roku w porównaniu do października 2016 roku również prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Gala” - było to 53,66 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 0,87 proc., odnotowało „Party”.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 237 242 | 158 135 | 158 068 | 243 033 | 156 774 | 156 707 | 0,87% |
Show | 236 951 | 134 120 | 134 120 | 244 961 | 158 404 | 158 254 | -15,25% |
Viva | 118 438 | 83 288 | 73 189 | 121 089 | 86 847 | 75 236 | -2,72% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 103 299 | 74 915 | 59 472 | 109 314 | 81 147 | 65 662 | -9,43% |
Gala | 98 030 | 44 055 | 43 785 | 173 681 | 94 755 | 94 485 | -53,66% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)