„Działkowiec” liderem w maju. Wszystkie tytuły na minusie
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w maju 2018 roku wyniosła 87 740 egz. W porównaniu do maja 2017 roku zmniejszyła się o 9,80 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego wynik uplasował się na poziomie 59 215 egz. Tytuł ten odnotował stratę wynoszącą 25,32 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 29,92 proc. do 58 027 egz.
W maju 2018 roku w porównaniu do kwietnia 2018 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotował „Przepis na Ogród” - było to 20,95 proc.
Najwięcej w tym ujęciu (11,80 proc.) stracił z kolei „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem w maju. Wszystkie tytuły na minusie