„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” z największym wzrostem
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a jedyny spadek odnotowała „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w listopadzie 2019 roku wyniosła 47 333 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,25 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 2,31 proc. do poziomu 31 515 egz.
Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca wynik na poziomie 17 713 egz., po spadku o 1,13 proc. - jedynym w zestawieniu.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 24,76 proc. do 11 024 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej też zyskało „M jak Mieszkanie” - było to 28,03 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” z największym wzrostem