SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” z największym wzrostem

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a jedyny spadek odnotowała „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w listopadzie 2019 roku wyniosła 47 333 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,25 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 2,31 proc. do poziomu 31 515 egz.

Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca wynik na poziomie 17 713 egz., po spadku o 1,13 proc. - jedynym w zestawieniu.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 24,76 proc. do 11 024 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej też zyskało „M jak Mieszkanie” - było to 28,03 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” z największym wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mm
Moje mieszkanie jest super- pomysły dla zwykłych ludzi i dobra cena pisma. Lubię was!
odpowiedź