SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niesprzedane posiłki ze Starbucksa i Pizza Hut pojawią się w aplikacji Too Good To Go

W aplikacji mobilnej Too Good To Go, mającej ograniczać marnowanie żywności, będą dostępne niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks i pizzerii Pizza Hut należących do firmy AmRest.

Na razie w Too Good To Go pojawią się niesprzedane posiłki ze Starbucksa - jako Pyszne Paczki mają być oferowane w atrakcyjnych cenach. Obecnie będą dostępne w Warszawie i Krakowie, a wkrótce do akcji dołączą kawiarnie Starbucks z pozostałych miejscowości.

Jeszcze w październiku w aplikacji zostaną zaoferowane niesprzedane posiłki z pizzerii Pizza Hut. Zgodnie z zasadami programu Too Good To Go w ostatniej godzinie pracy lokali gastronomicznych niesprzedaną żywność będzie można kupić ze zniżką wynoszącą minimum 70 proc.

- Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju - komentuje Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR manager w AmRest.

Wywodząca się z Danii aplikacja Too Good To Go pozwala kupować jedzenie, którego nie udało się sprzedać w ciągu dnia knajpom czy hotelom. W Polsce pojawiła się w lipcu br., na początek współpracowało z nią ponad 50 restauracji i kilka hoteli z Warszawy. W drugiej połowie sierpnia zadebiutowała w Krakowie.

Szefem Too Good To Go w Polsce jest Kuba Walasek, a dyrektorem marketingu - Magdalena Marzec.

- Mamy misję, by wyeliminować zjawisko marnowania jedzenia na całym świecie, a partnerstwo z AmRest z pewnością pomoże nam ją wypełniać. Cieszymy się, że lider europejskiego rynku restauracyjnego dołącza do naszej walki i włącza w nią swoich klientów. Z kolei użytkownicy Too Good To Go z pewnością się ucieszą, że produkty dobrze znanych i lubianych marek będą dostępne w naszej aplikacji - tak Walasek komentuje dołączenie AmRestu do oferty aplikacji.

Dołącz do dyskusji: Niesprzedane posiłki ze Starbucksa i Pizza Hut pojawią się w aplikacji Too Good To Go

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl