Szklanka soku pasuje do każdego śniadania w reklamie Tymbark
Marka soków Tymbark (Maspex) w nowej kampanii reklamowej kontynuuje koncept kreatywny „TYM, którzy...”. Za realizację akcji odpowiadają Publicis, Videomill oraz Starcom.
W nowym spocie przedstawiono różne sposoby celebrowania śniadania. Niezależnie od tego, z kim i gdzie je jemy, może towarzyszyć nam szklanka soku Tymbark.
Tymbark z platformą komunikacyjną „Tym, którzy…”
Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „Tym, którzy…” to kontynuacja konceptu, który Tymbark po raz pierwszy zaprezentował w kampanii świątecznej.
Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD. Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.
Za kreację odpowiada agencja Publicis, za działania digitalowe Videomill. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Szklanka soku pasuje do każdego śniadania w reklamie Tymbark