TalentMedia będzie reklamować sklepy OBI
Agencja marketingu internetowego TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii sklepów budowlanych OBI.
W komunikacie giełdowym Mediacapu podano, że zlecenie dotyczy przygotowania, realizacji i obsługi kampanii marketingowej marki OBI oraz asortymentu dostępnego w tych sklepach. - Strony obecnie są na końcowym etapie negocjowania treści umowy o współpracy - zaznaczono.
Firma dodała, że przewidywana wartość przychodów z tego kontraktu może przekroczyć 3 proc. jej zeszłorocznych wpływów.
W ub.r. Mediacap zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży o 11,3 proc. do 75 mln zł, natomiast przychody TalentMedia wyniosły 10 mln zł. W grudniu ub.r. Mediacap przejął od swojej spółki zależnej The Digitals udziały TalentMedia, które ta kupiła wiosną ub.r. za 2,78 mln zł (plus ewentualne premie).
TalentMedia jako tzw. sieć partnerska (MCN) współpracuje z youtuberami, obsługuje ponad 70 kanałów mających łącznie 18,6 mln subskrybentów. Pod koniec ub.r. firma zaczęła współpracę strategiczną z Polsat Media.
Od dwóch lat obsługą reklamową sklepów OBI zajmuje się agencja 180heartbeats + Jung von Matt, wiosną 2016 roku do ich reklam wprowadzono nowe hasło główne: „Zmień ogród na lepsze”.
Dołącz do dyskusji: TalentMedia będzie reklamować sklepy OBI