SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja i reklamujące się w niej marki mają licznych ambasadorów na Twitterze

W pierwszych czterech miesiącach 2014 roku około 17 milionów osób wysłało na Twitterze 361 milionów "tweetów" dotyczących programów telewizyjnych, a także 215 mln o 700 markach reklamujących się w telewizji - wynika z badania Nielsen Social.

Autorzy badania przeanalizowali zależności między dwoma grupami użytkowników Twittera: piszących na stronach popularnego mikrobloga o telewizji oraz tweetujących o markach.

Po pierwsze okazało się, że takich użytkowników jest bardzo dużo. Co miesiąc 64 proc. osób piszących o markach, pisze także o telewizji.

64 proc. badanych udzielających się na Twitterze w obu tematach wysyła 78 proc. wszystkich postów na temat marek.

Ponadto osoby piszące zarówno o telewizji, jak i o markach, wysyłają trzy razy więcej "tweetów" na temat marek w porównaniu z osobami, które piszą tylko o markach.

Badanie wykazało także, że użytkownicy tweetujący o telewizji oraz o markach mają dwa razy więcej "followerów" niż osoby piszące tylko o markach.

Dołącz do dyskusji: Telewizja i reklamujące się w niej marki mają licznych ambasadorów na Twitterze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elo!
Dlatego na przykład w USA uwzględnia się ilość "tweetów" dotyczących programów telewizyjnych do badań telemetrycznych dotyczących oglądalności danego programu.
odpowiedź