Tomasz Choroszewski chief media officerem w K2 Precise
Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko chief media officera.
Choroszewski odpowiada m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.
Ostatnio w Wavemaker
Tomasz Choroszewski w ostatnim czasie zarządzał kompetencjami performance marketingowymi w sieciowym domu mediowym Wavemaker.
Pracował także m.in. dla Grupy o2, gdzie odpowiadał za jeden z zespołów sprzedażowych oraz w TVP, w której współtworzył strategię rozwoju digital oraz prowadził projekty cross-mediowe. Nadzorował także rozbudowę obszarów digital i trading w agencji mediowej Codemedia.
Choroszewski współpracował między innymi z takimi klientami jak: IKEA, USP (Spark & Mortar) oraz Nestle (Nespresso).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Choroszewski chief media officerem w K2 Precise