Twitter: reklamy w strumieniu wiadomości
Twitter umożliwia reklamodawcom wyświetlanie promowanych wpisów ("Promoted Tweets") w strumieniu wiadomości użytkowników serwisu.
Do tej pory widoczność tego typu reklam była ograniczona, jako że pojawiały się one tylko przy wynikach wyszukiwania na Twitterze oraz w bocznym panelu z popularnymi w serwisie tematami. Teraz popularny mikroblog wprowadza promowane tweety do strumienia wiadomości na profilach użytkowników.
Według zapewnień Twittera, reklamy nie będą inwazyjne. Swoim wyglądem będą przypominać wpisy innych internautów, z tym że będą oznaczone żółtą ikoną ze strzałką i poprzedzonym nazwą reklamodawcy tekstem "Promoted by". Co ważne, danemu użytkownikowi wyświetlą się wpisy tylko od śledzonych przez niego firm.
Po wejściu do serwisu użytkownik zobaczy promowany tweet na górze strumienia, a wraz z pojawiającymi się nowymi wiadomościami będzie on przesuwany w dół. Podobnie jak zwykłe tweety, dana reklama wyświetli się tylko raz, a jednym kliknięciem będzie można ją usunąć ze strony.
Obecnie Twitter wprowadza nowy sposób generowania przychodu z reklam w ramach testów, które przez następnych kilka tygodni będą prowadzone z wybraną grupą partnerów. Wśród nich są m.in. Dell, Gatorade, Groupon, HBO, JetBlue, LivingSocial, Microsoft Xbox, Red Bull, Sephora, Starbucks, TNT i Virgin America. Promują się także organizacje non-profit, takie jak charity: water, Make-A-Wish Foundation, Room to Read, The American Red Cross i Water.org.
Dołącz do dyskusji: Twitter: reklamy w strumieniu wiadomości