Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych
W lutym br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 118 085 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku była ona wyższa o 24,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,89 proc. do 45 587 egz.
Wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie pozycję lidera utrzymał magazyn „W Sieci Historii” (Fratria), który zanotował największy spadek w zestawieniu miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 17 289 egz., po spadku o 27,99 proc.
Drugi był „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedaż ogółem tego pisma w badanym okresie wyniosła 14 496 egz. (obniżyła się ona o 20,29 proc.).
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. jedynym wzrostem wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych też pochwalić się mógł „Świat Wiedzy” - było to 14,21 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 11,63 proc., odnotował magazyn „Newsweek Historia”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych