Value Media ze stałą obsługą marketingu internetowego Idea Banku
Umowa o obsłudze działań reklamowych Idea Banku w internecie przez dom mediowy Value Media (należący do Group One) po okresie próbnym została przedłużona bezterminowo.
Value Media przejął obsługę mediową Idea Banku w internecie od agencji Sales & More po przetargu wygranym w listopadzie ub.r. Odpowiada za kampanie internetowe wszystkich usług banku: kredytów, rachunków, depozytów i marki Lion’s Bank.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z nową agencją. Zespół Value Media wykazuje się nie tylko zaangażowaniem ale również skutecznością. Dzięki opracowanej strategii, nowa agencja pomogła nam pozyskać znaczącą liczbę nowych klientów zainteresowanych naszymi produktami - uzasadnia przedłużenie współpracy Arkadiusz Zaremba, dyrektor marketingu internetowego w Idea Banku.
Dołącz do dyskusji: Value Media ze stałą obsługą marketingu internetowego Idea Banku