Produkty Wittchen po roku znowu w Lidlu. Specjalna oferta rusza na dniach
Produkty marki Wittchen po latach ponownie trafią do oferty sieci supermarketów Lidl. Walizki od luksusowej marki będą dostępne w sklepach już na dniach. Jakich cen mogą się spodziewać klienci?
Współpraca biznesowa między producentem luksusowych wyrobów skórzanych, toreb i walizek Wittchen a siecią Lidl rozpoczęła się jeszcze w 2012 roku. To wtedy w ofercie dyskontu po raz pierwszy pojawiły się akcesoria marki, co okazało się doskonałym pomysłem. Od tego czasu Wittchen jeszcze kilkukrotnie pojawiało się ze swoimi produktami w Lidlu, ostatni raz w listopadzie zeszłego roku.
Przedstawiciele marki nie ukrywali, że to dla nich wyśmienita okazja, by trafić ze swoją ofertą do klasy średniej. Nie dziwi zatem fakt, że już na dniach w sklepach sygnowanych logiem Lidla ponownie znajdziemy produkty Wittchen. Tym razem nie chodzi jednak o skórzane torebki, lecz… torby podróżne.
Produkty Wittchen w sieci Lidl
Jak możemy przeczytać na stronie internetowej Lidla, gdzie prezentowane są najnowsze promocje i przeceny, a także nadchodzące wyprzedaże, walizki Wittchen pojawią się w sklepach dyskontu już w czwartek 16 maja. Oferta specjalna potrwa przez trzy dni, a więc do 18 maja.
Czytaj też: Rossmann, Lidl i Biedronka najpopularniejszymi markami detalicznymi
Wszystkie dostępne produkty firmy będzie można nabyć wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Do sprzedaży trafią walizki z polikarbonu w trzech wielkościach (każdą z nich znajdziemy w różnych wzorach). Lidl i Wittchen wyjdą też naprzeciw potrzebom kobiet za sprawą kosmetyczki z polikarbonu. Ceny za każdy z produktów prezentują się następująco:
- Walizka o wymiarach 55 × 37 × 20 cm w cenie 149 zł
- Walizka o wymiarach 63 × 43 × 25 cm w cenie 169 zł
- Walizka o wymiarach 75 × 50 × 28 cm w cenie 189 zł
- Kosmetyczka o wymiarach 22 × 28 × 15 cm w cenie 109 zł
Tanie walizki w sklepach Lidla od 16 maja
Jak podaje Forbes, towary marki Wittchen sprzedają się w Lidlu każdego roku za łączną kwotę idącą w miliony złotych. Najlepszy pod tym względem był 2021 rok, gdy chodziło o blisko 22 mln złotych. Już wkrótce przekonamy się, czy sprzedaż walizek w Lidlu od 16 do 18 maja będzie kolejnym strzałem w dziesiątkę. Tak czy inaczej nic nie wskazuje jednak, by tego typu wiązana akcja między obiema firmami miała być ostatnią.
- Sami też obawialiśmy się ich wpływu na naszą markę. Przekonało mnie to, że za granicą w podobnych jednorazowych akcjach uczestniczą wielkie marki europejskie i światowe. Myślę, że klienci także nie oceniają tej współpracy negatywnie. (…) trwa już kilkanaście lat. Jesteśmy z niej zadowoleni i chcemy ją kontynuować. - przekazał Forbesowi Jędrzej Wittchen.
Dołącz do dyskusji: Produkty Wittchen po roku znowu w Lidlu. Specjalna oferta rusza na dniach