Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem
W lutym 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który utrzymał się na pozycji lidera.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2015 roku wyniosła 48 252 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 20,58 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 0,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 497 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,28 proc. do 26 397 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 13,02 proc. do 24 197 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. zmalał o 17,29 proc. do poziomu 22 975 egz.
luty |
||||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 160 |
48 252 |
48 252 |
98 160 |
60 756 |
60 756 |
Playboy |
70 000 |
35 497 |
35 497 |
70 000 |
35 644 |
35 644 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
60 000 |
26 437 |
26 397 |
65 000 |
28 468 |
28 468 |
Logo |
64 000 |
26 364 |
24 197 |
56 900 |
29 416 |
27 819 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
42 470 |
25 367 |
22 975 |
50 398 |
30 128 |
27 779 |
Również w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 19,21 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 160 |
48 252 |
48 252 |
98 230 |
58 703 |
58 703 |
Playboy |
70 000 |
35 497 |
35 497 |
70 000 |
38 794 |
38 794 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
60 000 |
26 437 |
26 397 |
60 000 |
27 464 |
27 464 |
Logo |
64 000 |
26 364 |
24 197 |
65 700 |
31 788 |
29 952 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
42 470 |
25 367 |
22 975 |
41 998 |
30 498 |
27 832 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem