Zdjęcie rozebranej kobiety w reklamie Mohito nie jest dyskryminujące
Internetowa reklama marki odzieżowej Mohito (należącej do LPP) przedstawiająca nagie ciało przesłonięte jedynie torebką nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/mohito-kobietatorebka655.png)
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły trzy skargi na internetową grafikę promującą odzież Mohito, zamieszczoną na facebookowym fanpage’u tej marki.
Na zdjęciu widać nagą kobietę, która zasłania piersi torebką a na dłoniach ma rękawiczki. Skarżący uznali, że wykorzystanie w tej reklamie nagiego kobiecego ciała jest nieuzasadnione charakterystyką produktu. Jest nieetyczne, a sama reklama dyskryminuje kobiety poprzez uprzedmiotowienie kobiecego ciała.
Przedstawiciele LPP nie odnieśli się do wniesionych zarzutów. Natomiast Komisji Etyki Reklamy nie dopatrzyła się w grafice naruszenia branżowego kodeksu etycznego. Stwierdziła też, że przekaz jest zgodny z dobrymi obyczajami i nie zawiera żadnych treści dyskryminujących kobiety.
Dołącz do dyskusji: Zdjęcie rozebranej kobiety w reklamie Mohito nie jest dyskryminujące