„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
W I półroczu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2016 roku względem I półrocza 2015 roku zmalała o 3,34 proc. i wyniosła 538 037 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,12 proc. do 319 570 egz.
Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 336 egz., po wzroście o 4,35 proc.
Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 14,71 proc. do 175 477 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 709 041 | 538 037 | 538 037 | 738 919 | 556 606 | 556 606 | -3,34% |
Twoje Imperium | 427 655 | 319 570 | 319 570 | 422 299 | 309 905 | 309 905 | 3,12% |
Rewia | 331 906 | 232 336 | 232 336 | 325 473 | 222 641 | 222 641 | 4,35% |
Świat & Ludzie | 290 144 | 188 420 | 188 420 | 295 815 | 190 714 | 190 714 | -1,20% |
Na Żywo | 278 156 | 179 979 | 179 979 | 284 111 | 182 307 | 182 307 | -1,28% |
Dobry Tydzień | 276 621 | 175 477 | 175 477 | 261 313 | 152 972 | 152 972 | 14,71% |
W czerwcu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 530 061 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2015 roku o 1,65 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (317 434 egz.; wzrost o 6,89 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - do „Rewii” (223 565 egz.; do góry o 6,34 proc.).
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 704 812 | 530 061 | 530 061 | 721 111 | 538 927 | 538 927 | -1,65% |
Twoje Imperium | 434 406 | 317 434 | 317 434 | 417 142 | 296 986 | 296 986 | 6,89% |
Rewia | 328 536 | 223 565 | 223 565 | 311 929 | 210 234 | 210 234 | 6,34% |
Świat & Ludzie | 282 730 | 181 902 | 181 902 | 292 676 | 184 725 | 184 725 | -1,53% |
Na Żywo | 268 722 | 172 112 | 172 112 | 273 394 | 161 841 | 161 841 | 6,35% |
Dobry Tydzień | 266 936 | 167 871 | 167 871 | 259 138 | 158 995 | 158 995 | 5,58% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem