Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)
Amerykańska agencja reklamowa Nail postanowił przekonać się w praktyce o tym, czy najbardziej kreatywne pomysły rzeczywiście przychodzą do głowy pod prysznicem. Żeby to sprawdzić zamontowała, prysznic we własnym pokoju spotkań.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/nail-prysznic655.jpg)
Prysznic został zamontowany na ścianie salki konferencyjnej przez fachowców, którzy dodatkowo wyłożyli ściany płytkami łazienkowymi.
Po zakończeniu prac zespół kreatywny działającej w Providence agencji Nail zebrał się na spotkaniu w pokoju, który tymczasowo otrzymał przewrotną nazwę „(b)Rainstorm”. Po rozpoczęciu narady szef agencji bez zbędnego wahania zdjął prysznic z uchwytu i spokojnie polewał nim zarówno siebie, jak i swoich współpracowników. Większość z nich zniosła ze stoickim spokojem potoki wody lejące się na głowę, choć niektóre panie miały kłopot związany z rozpływającym się i szczypiącym w oczy makijażem.
Trudno powiedzieć czy zastosowanie prysznica na dłuższą metę pozytywnie wpłynęło na kreatywność zespołu. Z pewnością jednak zarejestrowany na filmie eksperyment szefów Nail robi wrażenie.
Dołącz do dyskusji: Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)
Mój pracodawca nie bawi się w takie hocki-klocki jak w materiale, po prostu dba o zwykłe warunki socjalne i naturalne potrzeby pracowników. To wszystko.