Dobroczynna moc owoców w reklamach prozdrowotnych dżemów Łowidz (wideo)
W telewizji, na outdoorze i w internecie ruszyła kampania nowości marki Łowicz (Grupa Maspex Wadowice) - prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
Nowa kampania Łowicza informuje o linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z owoców znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia - dzikiej róży, rokitnika i czarnego bzu.
W spocie telewizyjnym, którego tło dźwiękowe stanowi doniosła muzyka, podkreślana jest charakterystyka poszczególnych owoców, a komentarzowi lektora towarzyszą ich ujęcia, których moc eksploduje po wydobyciu ze słoiczka. Relama jest emitowana w mediach ogólnopolskich.
Na nośnikach wielkoformatowych każdy wariant smakowy został przedstawiony z innym hasłem, które nawiązuje do właściwości owocu, z którego powstał. Napisy nawiązują również do charakterystycznego dla Łowicza hasła „Łooo”. Owoce na grafikach zostały przedstawione w sposób nawiązujący do scen z reklamy TV. W przestrzeni publicznej pojawiły się także citylighty i plakaty przygotowane w technice 3D, gdzie wykorzystano technologię druku soczewkowego.
Oprócz telewizji i outdooru, Łowicz prowadzi działania promujące nowe dżemy również w internecie.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Dobroczynna moc owoców w reklamach prozdrowotnych dżemów Łowidz (wideo)